12 maj 2012

Gräsänka

En lördagkväll helt ensam hemma. Det är bannemig skönt att få strutta runt hemma utan någon omkring ibland. Efter att ha lämnat mannen på fördrink hos en kollega så åkte jag raka vägen till sushirestaurangen och köpte mig en låda gravid-sushi, så gott!
Sen tog det sig inte bättre än att jag somnade på soffan två timmar och här är jag nu.. lite rastlös och funderar på att dammsuga.

Ligger hela tiden och försöker känna av den lilla puffen som finns i min mage men jag tror jag känner av lite fladder liksom. Ja, det är svårt när man aldrig varit med om sånt här förr.
Vi har iaf äntligen på ultraljudet igår och allt såg bra ut. En sån lättnad då man lätt blir lite nojig i mitt tillstånd och börjar tro att det inte är något där eller att nå inte stämmer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar