9 maj 2012

Freakout.

För första gången sen dagen vi fick ett plus på stickan så freakar jag känner jag. Den dagen var allt så svårt att förstå så jag blev alldeles vimmelkantig.. idag sisådär tre månader senare så känner jag känslan komma igen. Vi ska på ultraljud på fredag och jag känner mig så fejk på något sätt, jag är verkligen livrädd att jag blivit skengravid och att det inte visar sig något på skärmen på fredag.

Fy tusan vad hemsk känsla det är. Som om jag har hittat på allting liksom...
Men det gäller nog att coola ner sig lite, för hur stor är risken då....
Usch.

Och vilken obetydlig oro när jag vet att min vän sitter och oroar sig över sin lilla son som är nyligen opererad och inte riktigt frisknar till som vi hoppas.
Så alla tankar går till mina fina vänner o speciellt till Ville <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar