11 januari 2012

Paradiset

 I helgen åkte jag,Andreas,Fredrik&Sandra upp till Lofsdalen där mamma och pappa redan var.

Hade en mysig helg med skoteråkning och mys.
Och såklart ett besök på Trappers Saloon!



 Fina svägerskan Sandra och jag.
   
Min gofis och jag i våffelstugan!

Och så har jag börjar på Class gym här i Mora. Känns kanonbra verkligen!
Har kommit igång bra och det är kul. Särskilt kul är det att Anna är så peppad och peppar mig! Idag så var jag med svägerskan till gymmet så nu är hon med också. Woho, allt blir roligare när man är fler :-)
Andreas ska också börja. Och så ska jag få med Emma. Sen är jag nöjd!

Nu är det LCHF och träning som gäller hela veckorna framöver, för att äntligen kunna känna mig bekväm med mig själv.
Jag har inte insett hur jobbigt det har varit att inte "kunna" hänga med på simhallen, eller till stranden om somrarna. Jag har inte velat för denna jobbiga känslan... det är hemskt att hela tiden dölja, även för mig själv.

Men nu är det på gång :-)

1 kommentar:

  1. Hej hej, hoppas allt är bra?

    Jag har en grym tävling på bloggen, där man tävlar om 8 st onepieces från Suit of Sweden! Tävlingen hittar du här: http://yarp.blogg.se/2012/january/vinn-1-av-8-suits-of-sweden.html#comment

    Sen har jag även andra flera roliga tävlingar igång: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html

    Om du inte gillar såna här kommentarer, så ber jag om ursäkt.

    Kram Nathalié

    SvaraRadera