1 augusti 2011

Semester

Äntligen tillbaka. 
Har inte haft något att skriva om och datorn har mest samlat damm efter att vi fick våra nya telefoner...
Men det har ju varit en del efterfrågan på ett inlägg.. ( två st. har iallafall undrat....) Så jag tar tag i saken som ni ser. 
Igår kom vi hem ifrån ett par riktigt fina dagar på västkusten. Jag och Andreas åkte tillsammans med Johan och Jossa med husvagn ner till Lysekil och Siviks camping.


I Fredags blev vi hämtade med båt på campingen av kusin Camillas sambo Magnus och Olle.Och efter 45 minuter var vi i ett soligt Smögen där vi spenderade en heldag. Mina tre vänner drog ut på en tur med en Rib-båt och fick uppleva hög fart.
Jag och kusin stannade på land och shoppade lite mera... Sen blev det självklart en finfin lunch- fish´n chips i finare form.
En kanon dag helt enkelt!

I Lördags fick vi uppleva en riktigt perfekt dag. Hela dagen låg vi på en klippa precis vid vattnet och bara hade det sjukt bra! Klippan låg i lä så jag skojar inte om jag säger att graderna stundtals steg till närmare 35 grader i vår lilla bukt, galet! Så det är inte konstigt att det bränner på ryggen... idag.. måndag.


Idag är det 1a Augusti och hela Augusti har jag gett mig själv köpstopp och även kolhydrat-förbud. Detta ska bli en sund månad och jag ser verkligen fram emot nästa springtur i Hemus med Jossan.

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar