17 april 2011

Pepp?

Klart jag är pepp efter att ha läst kommentarerna under inlägget "nytt liv".
Anna skrev så jäkla bra så jag ska skriva ut det och sätta på kylen, kanontips.Tack!!
Så får jag väl se vems kropp jag ska sätta på kylen för att bli motiverad, med mitt face på såklart.

Jag har bestämt mig för att prova Allévo soppor, inte slaviskt till varje mål men att ha till lunch för då äter jag oftast ensam och det är lätt att slarva. Bra att ha på jobbet också, bara att värma vatten.
Så ett mål om dagen ska jag nog ersätta med Allévo. Någon som testat?

Mitt största problem är nog att mitt blodsocker sjunker så fort (sjunker säkert inte snabbare än någon annans...) och när jag är hungrig så kan jag explodera på den minsta motgången.
Därför är det viktigt att jag äter på regelbundna tider.
Sen är jag faktiskt jäkligt peppad på att ut och springa. Och det som du skrev Anna, om man springer bland folk så vill man inte slöa till och gå.
Tycker inte ens om att springa i skogen så det får bli turer runt bland folk helt enkelt.

Har ni fler tips, t.ex mot sötsug eller hur man motiverar sig ännu mer kanske?
Är det någon som äger Zumba-dvd?
Jag är för bekväm för att ta mig till gymmet som flyttat sina gruppträningslokaler längre bort. Mest är jag nog så irriterad så jag bojkottar.
Nu blev jag upprörd över det också, igen. återkommer till ett separat inlägg om MoraHälsan.......

Tack igen Anna!!

1 kommentar:

  1. Finns billigt och gratis frakt på www.uffessakerochting.se
    När jag köpte tog leveransen bara en dag. Så den sidan kan jag rekomendera. -Anna

    SvaraRadera