17 april 2011

Jag har så mycket att berätta.

Vilket skönt blogghumör jag fick. Kom på att jag vill berätta om morahälsan(gymmet). Men det tar jag en annan dag, för hur många inlägg kan man egentligen göra på en dag?!
Men framförallt glömde jag att berätta om vinsten igår. Halv åtta-gänget körde en frågesport som handlade om just halv åtta-veckan i Mora. Och som den sköna patriot så följde jag ju slaviskt dessa fyra under veckan, så att klara frågorna var ingen match för oss vid bord 7!
Men däremot skulle man till slut motivera varför vi skulle vinna.... Den nöten satt jag och försökte knäcka ett tag, men säker på att det skulle bli med rim. För ooh jag gillar att rimma och tycker att jag är en sån där jäkligt bra amatör-rimmare, och det tyckte juryn också för vi vann!!
Antar att ni bra gärna vill veta hur rimmet löd men jag kommer inte ihåg alla ord och då försvinner ju poängen med rim liksom.

Men fråga Sofia hon kommer säkert ihåg............
:)
nej det tror jag inte hon gör, för det var sån stämning på Strand igår att jag tror få fick med sig hela minnet hem igår.
Kändes verkligen inte roligt att tvunget cykla hem för att upp och jobba 07.00 imorse.Jag tror kvällen blev kalas.

Här har ni förresten "halv åtta-gänget" som underhöll igår/höll låda.

Och så svävade jag iväg igen.
Vill också berätta att vi i sommar åker på en husvagnssemester till Lysekil!!
Jag&Andreas med Johan&Jossan. Lite spontant planerade vi snabbt ett par dagars semester tillsammans med husvagn.
HÄR kommer vi att parkera och njuta av solsken och västkusten. SOM jag längtar dit.

Det var det för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar