20 april 2011

Fajt.

Vi hade en liten fajt här hemma. tio sekunder tror jag den tog. Jag blev galet sugen på choklad och ville ta en bit, men sambon förbjöd mig, precis som jag har sagt att han ska göra. Men fan vad arg jag blev.. jag är sjukligt sugen.
Men det slog mig nu att jag måste börja borsta tänderna tidigare för att slippa suget, gjorde så förr och det fungerar. vatten är också ett bra sugmotstånd (?).
ofta är man bara törstig när det kurrar lite.

Hur som helst. har fått på mig en skjort-tunika som jag köpte på Åhléns för ca 2 månader sen. Det är väl ändå lycka det. Sen att vågen fortfarande står still är ett störningsmoment men jag antar att det rinner av mig om ett par veckor. Har denna gång försökt printat in att det tar ett par veckor innan resultat märks.
Vill komma igång med springningen på riktigt också, imorn ska jag ta med hunden på ett par kilometers jogging.Bästa duschen är helt klart efter ett träningspass.

Nu borde jag ta till tandborsten för att lindra suget. Ska även pussa på min sambo för att står ut med mitt låga humör.

Lägger in ett tips på en sida som har riktigt bra pris på den där zumba-videon.
KOLLA IN

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar