19 april 2011

Det var denna ledighetsdag.

Då var denna Tisdag alldeles snart till sin ända(ände?)och jag har rört på mig nästan hela dagen.
Jag och Ida drog iväg in i skogen och letade stigar i en timme... sen hittade vi vägen och tog den hem istället. Så 1,5 timme senare var vi hemma. Mina springbyxor är så sköna att jag numera gör nästan allt i dom. (skrev dem om byxorna, men är det rätt? för visst skriver man egentligen inte "dom"?rätta mig.)

I skrivande stund sitter undertecknad (journalistiskt va...) och njuter av dagens sista solsken. Mannen kom just hem från arbetet och drar fram grillen på framsidan där som skrivet undertecknad sitter och bara njuter.
Känslan i benen efter 1,5 timmes promenad, en springtur imorse och cykling fram och tillbaka till byn är oslagbar. Jag börjar må riktigt bra. Och detta resultat efter två dagars koständring. Inte illa pinkat betyg va!

Sitter och drömmer lite... tänk om man hade så stor blogg att man körde tävlingar i den, som att lotta iväg ett par converse eller bara lite flaskor prov-schampoo.. 
Ja drömma kan man. Finns även en tävling om vem som ska bli "Dalarnas bloggare". Men då ska man väl ha en lite mer nischad blogg?
Jag tänker inte anmäla mig, anser att man borde ha lite mer speciell blogg än som denna- en vardagsblogg.
Men det är så roligt att ni läser ändå! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar