8 februari 2011

sympati?

Jag har insett att jag har fruktansvärt svårt att sympatisera med människor som begått brott eller gjort någon illa. Naturligt va?
Men det känns som att jag är ensam om det.
Jag har så svårt att förstå hur man kan tycka synd om någon som gjort något olagligt eller orsakat smärta för andra.
Man får fan stå för vad man har gjort och "avtjäna sitt straff" på ett eller annat sätt.
Nog om det! Det är väl bra att man får hantera saker som man vill.

Har nu bänkat mig framför Super-G på fyran och tänkte heja fram tjejerna.
Den där Anja, är det bara jag eller är det lite bebis över henne? rund och go i ansiktet....


Nej tacka vet jag "våra bästa år".

2 kommentarer:

  1. Åh tusen tack för din fina kommentar på min hemsida =) Du gör mig glad!

    Och ang Anja, jag håller med!

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  2. Jo jag läser, när du skriver =) Hihi.. Men förstår dig!

    Tack vad snäll du är =)
    Kramar!

    SvaraRadera