5 februari 2011

Känsligt

Igår var vi på hockey jag och Andreas. Första gången på denna säsong.
Hur som helst så kom jag på varför jag inte går oftare..
När det blev mål för Mora så tårades mina ögon. Jag blir alldeles rörd och en tår rann nedför min kind. Va fan?! Hockey....
Det har hänt förr också, och i ärlighetens namn så blir jag alltid sådär rörd och tårögd när det blir mål. skitlöjligt.

Och nu satt jag och tittade min fina hund i ögonen och sa "jag älskar dig" flera gånger, och det faller en tår. Bara för att jag älskar henne så otroligt mycket.
Det är galet hur känslig jag är.
Att se på Oprah när det handlar om välgörenhet av något slag, ja då är det kört.
"Sofias änglar" och "den hemlige miljonären" är också gråtprogram bara. Men det är skönt att gråta, när ingen ser såklart och när man gråter lyckliga tårar!

:)

Trevlig kväll.

1 kommentar:

  1. gud vilka söta djur du har! min katt ska snart föda, du kanske vill ha en kattunge sen ? :D

    SvaraRadera