2 februari 2011

Mittiveckan

Godkväll Onsdag.
Vad det är roligt att jobba mycket, jag hör klirret i kassan.. Även om det innebär kvällar och helger, pengarna måste in.
Det kommer en dag då jag får mitt drömjobb också. En annan dag.
Jag fick idag lite ångest över sommaren, Jag vet att jag får jobba här på Mora parken i sommar igen.Det blir isåfall min 4e sommar här. Just därför så vill jag göra något annat, och av samma anledning vill jag vara kvar för att jag kan ju det mesta.
Och så fick jag höra idag att min fina Linnéa kommer vara här i sommar, och kanske Birte. alltså mina favorit sommar tjejer.
Så inom den närmsta tiden ska jag bestämma mig. Måste ta reda på hur det blir med Ur&Penn först, de kommer ju självklart lite i första hand nu när jag fått jobb där.

Jag ska förresten sälja min tjejvasestart och åka kortvasan istället, mindre hysteri och mindre köer.
så är det någon som vill sälja, eller byta?
Hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar