1 februari 2011

3 jobb

Ja. Igår var en lång dag.
Började med inskolning på Ur&Penn igår 9.30-14.00. Hann hem till Mor och Far och äta lunch innan jag for till nästa jobb 15-17 läxläsning, och så direkt till repan 17-22.
En lång dag onekligen.

I Lördags åkte jag och Ida skidor från Eldris till Mora- 7 km utan glid... Jag hade lätt kunnat bli avskräckt, men jag är taggad inför Fredag då vi ska ut i spåret igen! Kanske tar vi oss an milen då.

Idag har jag sovit länge och börjar känna mig som mig själv igen efter en tuff vecka med pms och mycket jobb.
Ser fram emot att komma in i arbetet på Ur&Penn nu. Första gångerna är ju alltid speciella, man känner sig lite vilsen och inte riktigt bekväm.
Men det kändes absolut bra!

Ikväll hoppas jag på gymmet eller en långpromenad.
-2kg på en vecka känns helt klart godkänt, bara 15 kvar ungefär..Men det är ingen brådska, jag mår redan mycket bättre!

Ha en bra dag. Nu ska jag spendera eftermiddagen med dammsugaren, tvättmaskinen och rengöringsmedlet.

1 kommentar: