30 december 2010

Nästa projekt.

Vilken lugn dag jag har haft. Mest spenderad i soffan med lite avbrott för tvätt och tvätthängning, har bytt sängkläder också så att vi kan inviga året lite skönt.......

Här har ni hur som helst mitt nästa projekt (även om mannen än inte vet om det) Ett nytt vitrinskåp och så en snygg hylla ovanför tvn.
Anna och Thomas hade ett så snyggt med belysning under som Thomas själv snickrat ihop. Jag får nog smöra med en flaska gott nån dag, och så får Anna göra sitt jobb som frun i huset och få honom att tro det är hans egen idé. Det är tydligen receptet till ett lyckat äktenskap/hushåll, för är det mannens idé så blir det oftast gjort lite fortare. Så var det med det.

Och så alla dessa sladdar som gör mig galen,men det är nog lätt fixat.
Om ni undrar varför hyllorna inte sitter ovanför tvn, så hade vi innan vi tapetserade en fin väggmålning som bredde ut sig mot tvn. Därför sitter de där de gör.



Myshörnan.
Jag har petat in pinne efter pinne i brasan så nu börjar det bli uppåt 20grader.


Vem blir dagens blogg idag då måntro....?
Återkommer inom snar framtid med svaret.
Har ni förslag?

FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar