30 december 2010

Bildbombar

Min vackra kusin Jennie med sin Signe på julafton


Min fina lillebror


Världens sötaste Signe


Såhär såg det ut hemma hos oss dagen innan dopparedagen


Och så här fin katt har vi hemma.
Vår andra katt har flyttat in hos grannarna....


Eftersom man bara kan ladda fem bilder i taget på denna blogg så tappade jag lusten att få upp fler, också för att när jag sen får in nästa fem bilder så läggs dom längst upp och det är svårt och tar tid att få allt på plats.

FrokenB. bombar mer sen, eller i nästa inlägg.

1 kommentar:

  1. hejsan em :)

    och tack för din medverkan i min lilla tävling!

    läs här: http://www.designadinblogg.se/fa-en-text-i-slutet-pa-alla-inlagg/

    texten som jag har, är en bild som jag gjort i photoshop :) enklast så! hoppas att du förstår lite iaf..
    annars är picasa 3 ett bra nerladdningsbart, gratis program om man håller på med bilder! väldigt enkelt och bra :)

    lycka till!
    fråga på du :)
    GOTT NYTT ÅR!

    kramar!

    SvaraRadera