30 december 2010

Dagen före

Äntligen börjar förkylningen ge med sig. Skönt för jag har verkligen sett fram emot imorgon. Men det ser ut att bara bli jag och mannen imorn då vårt nyårssällskap blivit sjuka.
Så vi är helt solo som det ser ut.
Vi tänkte börja dagen med pulka/stjärtlapp och oboy med minttu. Sen är har vi ingen plan.

Och just som förkylningen försvinner så ser jag på en chick-flick och sitter här och bölar mest hela filmen..
En tjej som förlorar sin bror i en bilolycka, så jag kan ju bara tänka mig och så tänker jag och då gråter jag en skvätt. Det måste vara denna vecka som gör mig sån här.

Nu har det börjat snöa också, det har jag inget emot. och kylan är inte så kylig längre. Blir det sol imorn så kan ju dagen bara bli så bra!

Förresten, vart redigerar ni era bilder. jag har sett flera som skriver på bilderna eller kryssar över bilder.. vart, hur?
Tack.

FrokenB. bölar vidare med filmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar