9 september 2010

Spotify räddar kvällen

Vad gjorde man egentligen innan Facebook och spotify? Ja innan spotify så laddade då jag mest hem musik och brände ut såna mix-skivor. Men det har inte alls blivit av nu på sistone, mest för att jag är skraj för att åka fast ( Jag vet att det är rätt omöjligt att åka fast för att ha laddat hem ett tio-tal låtar..)

Ikväll är Spotify min räddning, det är en lugn kväll med enstaka tappra bowlare. Bra musik och trevliga gäster är väl en bra kväll tycker jag!
Men jag längtar lite i hemlighet hem efter ett glas vin i uterummet vårt. Vackra inglasning!

Tack för kommentarerna om inglasningen, ni är alla självklart välkomna till Skogsbacken 3 på glas vin.

Ni är även välkomna ner och bowla ikväll när jag jobbar och även imornkväll.

Tyckte ni något om "kungarna" igår?

FrokenB.

3 kommentarer:

  1. Jag såg den irl idag, superfint!

    SvaraRadera
  2. Nej, förlåt, ville göra mig lustig, men kom på att det kanske inte alls var så lustigt.

    Jag är en nyfiken Morabo som läser din blogg, och på väg till Lill Ica idag åkte jag och min kille förbi Skogsbacken, och jag tänkte att det måste vara eran altan/uterum som är närmast vägen där?

    SvaraRadera
  3. Haha, Anonym det var med all säkerhet vår. En granne på hörnet har också inglasat men du känner väl igen vårt på bilderna kan jag tänka mig!
    Fortsätt vara nyfiken och kommentera!
    :)

    SvaraRadera