9 september 2010

Godmorgon klockan ett

Försökte nyttja vår sovmorgon på rätta sätt men det lyckades inge vidare då vi blev väckta av samtal.. 6 stycken.. kära värld, det var inget akut heller ska jag säga. svarade även bara på ett.
Så jag är fortfarande trött. Mitt huvud värker och jag känner mig fortfarande yr från igår.
Skum känsla att vara yr, har aldrig varit riktigt så yr förr. Får hoppas det går över eftersom jag ska jobba ikväll.. och stänga själv första gången, gäller lite att ha huvudet på skaft om vi säger så.

Tror jag blev lite lagomt spysjuk efter att ha sett på "kungarna av tylösand" igår. Jag tror inte ens jag behöver skriva något för jag kan inte se att någon skulle tycka annorlunda.
Patetiskt?Pinsamt och otroligt omoget. Kan nog sammanfatta dessa människor som skämmer ut sig i tv.
Men jag säger ändå inte att jag inte kommer sitta där och glo varje onsdagkväll. Det är underhållning på hög nivå, tyvärr. Jag är så nyfiken på hur de kommer se tillbaka på detta när de är 30 och har familj. Intressant.

FrokenB. kurerar

1 kommentar:

  1. Skönt att veta att jag inte var den enda som blev spysjuk.. Galet program men underhållande :) Och helt plötsligt kände jag mig väldigt mogen och vuxen.. :)

    SvaraRadera