9 september 2010

Effektivitet



Kom innanför dörren alldeles just och möttes av två av mina tre godingar i soffan.

Kvällen har gått bra tycker jag. återstå att se imorn om jag stängde rätt.. Jag hoppas det,för det gick faktiskt bra.
och snabbt. Jag är ju lite kungen av att stänga effektivt och komma därifrån.
Det är jag och Eva i repan som är ifrån prick kl. 22.00 när vi stänger. Effektivt? Japp.
Man får ju vara lite före sin tid om man säger så. dra kassan 21.53 ca. låsa dörrar och ta en koll-runda ca 21.56 och så göra det sista, släcka osv 21.59 för att avslutningsvid dra ner gallret 22.00 och vara utstämplad samma minut. effektivt säger vi.

Nu ska jag lägga mig och mysa med mitt hjärta som jag ser nästa gång Lördagmorgon.
Så förjävligt tråkigt att jobba om varandra.. han slutar 15.00 imorn. jag börjar 15.30 imorn. och är hemma ca 00.00 för att då däcka av i soffan troligen framför en alldeles för bra film och dagen efter ha sån lite tröttångest och vilja se klart filmen, men då är det för sent och filmen är tillbaka på vårt lill-ica. typiskt, det händer alldeles för ofta..

FrokenB. tackar för en ändå ganska bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar