3 september 2010

Så jäklarns mysigt

Dagens middag blev hemmagjorda hamburgare med bacon i tillsammans med lite klyftisar och gorgonzolasås. Mm det var det vi var sugna på!




Nu tänkte jag avnjuta ett glas vin eller två samtidigt som det kan tänkas bli en storstädning av något utrymme i radhuset vårt.





Imorgon tar jag tåget till Rättvik (?!?) och kollar på min far som spelar bowlingmatch där.
Och efter den säkerligen berikande upplevelsen så tar jag sen tåget vidare till Leksand där det vankas 20års jubileum på Gästis (Restaurangskolan).
Ser fram emot att träffa gamla godingar. Mest är det nog fördrinken hos Malin jag har siktat mot!

Nej, nu är det dags för medlemstävling i "playback" viktigt alltså..
(ska alltså ringa svärfar och be honom skriva med våra namn på hans svarsblankett...)

FrokenB. njutare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar