3 september 2010

TGIF

Som galningarna "over there" säger. Thank God It´s Friday.
Och så passande denna fredagen kom då, helt otroligt skönt var det med Fredag nu!
Efter 8 arbetade dagar i ett flöde ( mm, jag tänker påpeka det då min kropp upplevde det som påfrestande, jag skiter faktiskt fan i om ni inte är ett dugg trötta efter 17 dar i sträck )
så passar helg bra in i min cykel om man säger så.

Denna Fredag tror jag kommer gå i mysets tecken (tro mig snart kommer det nya stjärntecknet-mysisen, troligen född en mysig höstkväll framför en brasa, då är man mysis)
Jag har lite smått påat att jag vill dricka vin, laga god mat.. och dricka mer vin samtidigt som vi röjer ur tvättstugan.. klädkammaren.. gästrummet.. och byrån i hallen som är fylld med det ena och tredje, ni vet en sån låda som alla har.. Det finns ALLT däri. jag vet att det bland annat ligger en sminkfärg från midsommar-09.


(Detta är vad som finnes när du söker på Fredagsmys.. säkert också om du söker på Fredagsmus....)
Så jag ska smiska lite rumpa för att få min önskan till hans lag.
Vi ska ju faktiskt även lyssna på lokalradions "Playback", Det är sådär lagom charmig med ett par som sitter och läser upp folkets önskningar och hälsningar till varandra. Och som spelar gammal musik från tidiga år.
Så kan man även bli medlem i detta program.. det är väl medelålder 66+ på medlemmarna.
Jag och sambon är medlemmar...



FrokenB. Fredagslover

1 kommentar:

  1. Tack snälla rara du!!!! =)

    Allvarligt, är ni medlemmar? ha ha ha, då måste in verkligen älska varandra djuuupt. Snart kommer ni i lika träningsoveraller och pannband :P

    SvaraRadera