14 september 2010

Once upon a time

Var vi såhär unga och fräscha. Bara 18 år och så jävla partyglada!

Annika bad om det och hör får hon det. Ett inlägg only for you.

Jag tror jag kan säga vi har känt varann i tio år snart. Vi åkte slalom tillsammans i väldigt unga år,men då umgicks vi knappt men det var ändå där vi först träffades va?

Konfirmationen var ändå den tiden när vi riktigt lärde känna varandra och klickade direkt! Vi var på konf.läger i Oxberg, en liten liten by utanför Mora. Där fick vi dela rum ett gäng tjejer (rum och rum,det var en gammal skolsal som var avdelad) I vårt rum fanns en TV.. utan antennkabel, vilket just denna tiden var en smärre katastrof då vi båda funnit vår ultimata snygging på tv, närmare bestämt på "farmen" - Gustav var hans namn.
Så eftersom ingen antennkabel fanns så letade vi upp en (minnet sviker lite men jag vet att vi sett Gustav på TV så vi måste fått tag i den..) och smet ifrån och kollade in "Farmen" .

Efter konfiramtionen så flöt det väl mest bara på.
Sen flyttade Annika en sväng till Åre tillsammans med min andra fina vän Magdalena. Där började de gymnasiet.. tre veckor.. sen var de hemma igen! Efter ett år så flyttade Annika till Leksand och började på HR och flyttade in hos mig! Där bodde vi tillsammans och trivdes.
( förutom Annikas dåliga hänsyn på morgonen då hon friskt och glatt slängde igen såväl kylen som kökslådor så att jag som hade sovmorgon allt fick ta mig ur sängen.... )




Här har vi just supit under hennes dåvarande sambo och festade själva vidare i stugan. of course!The show must go on...


En absolut favoritbild. Ser ni vad lyckliga vi var!
Att hoppa i buskar var konstigt nog något som var ett "intresse" förr. Sjukt skoj!


Samma kväll. På väg till Orsayran 2006.
(kolla in det långa håret......)



och så fin är hon min vän.

Ta hand om dig nu så ses vi snart igen efter månader sen sist....
Puss


FrokenB. a.k.a Empa by Annika

1 kommentar:

  1. Hahaha söta underbara, fan vad jag saknar dig!!! PUSSS!

    SvaraRadera