15 september 2010

Goddag vilken härligt fin höstdag vi har idag!
och gissa vad, då har jag turen att jobba. Men jag börjar inte förräns halv fem ieftermiddag.
Så nu har jag min fina Maly hos mig och vi (jag) ska göra oss klara för att promenera ner till bästaste "Momma" Ingrid. Mormors moster.

Igårkväll fick vi ett sånt fint spontanbesök( alla Margits besök är iofs spontana) av min bästa granne!

Grymma konsert!!!



Tova var med

Och så även Bernard.


Nu kom allergin så det är väl dags att kasta i sig lite vitaminer och allergitabletter.
Min kära mor har bokat en akupunkturtid till mig på Tisdag. premiär.. Jag är nervös, är det nån som kan vara ärlig och berätta om det gör ont eller inte?

Och är det någon som hittat mina 600 borttappade kronor så vill jag gärna ha tillbaka dom.
sågs sist på morkarlbyhöjdens skola förra måndagen. tack.

Som sagt, dusch och prommis var det.

FrokenB. spelar detta ur högtalarna nu..

1 kommentar:

  1. Har du inte hittat pengarna än?

    Jag kan tala om att akupunktur kan vara smärtsamt i vassa fall (om jag klarar av det trots min sprut/nål rädsla, så gör du det också), men det FUNGERAR verkligen. När jag hade inflammation i min axel försvann det puts-väck efter akupunktur 2 ggr/vecka under 5 veckor.
    Klarar kvinnor i afrika av att föda barn i en grop, så klarar du detta galant ;)
    Puss & TUSEN tack för igår.

    SvaraRadera