13 september 2010

Måndagkväll.

Jobbar ikväll på Bowlingen.
Fick just för mig att kanske börja spela bowling.. ? Kanske kan få med Sambon också.. han är dock så dålig att jag inte vet om det finns bot. ( sorry älskling,men du har erkänt själv )

Men det kostar litegrann. inget jämfört med hockey ex. Men ändå. Kanske ska höra med Margit om hon är på!
Nej, detta får framtiden utvisa.

Ser fram emot helgen. Ännu en lugn helg med melodikryss, kolla bowlingmatch på Mora Parken och bjuda svärmor och Mats på middag, och försöka framföra vår djupaste tacksamhet mot Mats som i stort sett gjort hela vårt uterum.

Men helgen den 24-26 ser jag mest fram emot. En välförtjänt hemmafest på Skogsbacken och sen Noice på parken. häng på? som sagt-alla är välkomna med glatt humör.
Söndagen ser ut att bli trevlig också, dock troligen en aning seg. Men man får masa sig upp och fånga dagen. Väntar mig efterlängtat besök och så blir det en såndär göra-allt-möjligt dag.
Toppen helg va?

Nu snart kommer klubben och ska träna. Jag ska heja på..

FrokenB.

1 kommentar:

  1. tja..hmm skvaller skvaller skvaller;)

    Hmm ne anders jagar inge älg. vet inte när ja kommer hem. Som de ser ut nu kommer jag hem i nov först=/

    SvaraRadera