5 september 2010

En Återträff

Det började med fördrink(ar) på Gästis. Kul att träffa gamla ansikten och se nya.

En aning stolt är jag över detta.
Ni kan läsa själva...
Det var en rikstäckande tävling och det är by far det största jag har uppnått i mitt vuxna liv, aldrig har jag då fått pris och diplom för något!
Så det är synd att jag inte har ett hemma att skryta med.



Gänget för kvällen i en aningen suddig eller dimmig bild.
GALET är ordet för kvällen. Jag njuter än...


Världens finaste tjej, Malin!
Gudars vad jag blev glad att träffa henne igen.. efter sådär 4 år..
Tack för en riktigt lyckad kväll tjejer!



Finingarna.

Överlag så har det varit en otroligt trevlig kväll.
Förutom vissa opassande händer på lår, opassande flirtningar och ni vet, sådant som hör återträffar till...(??)

Kvällen har bjudit på mycket mycket skratt, en aning rörda tårar och en och annan hand på röv.
En lyckad kväll med andra ord.




Det är så underbart att känna som jag gör.. Att sakna någon efter bara någon timme, att längta efter vår framtid,att längta efter varje tid tillsammans. För allt vi gör.. det skapar OSS.
Jag blev så glad när han kom och hämtade mig ikväll.
Det är något magiskt med honom, med oss. Jag sitter här med pirr i magen, med pirr och förväntan över framtiden. Allt känns ljust och det är tack vare min prins.
MIN!

FrokenB. en lycklig jävel.

1 kommentar:

  1. "världens finaste tjej, Malin!" Du berör mig ju så mycket att jag -faktiskt- sitter här med en tår i ögat nu Emelie!
    Så himla kul att träffa dig också, total lycka!!

    En helt magisk kväll men (som du skriver) med massa blandade känslor! Glädje, skratt, gråt!
    Sån sjuk känsla när man var tillbaka på Gästis och gick i korridorerna som man en gång gått i. Åhh, underbara känsla ändå när man tänker tillbaka på allt roligt man haft där!!
    Underbara skola med dom Bästa lärarna!<3


    Tusen tusen TACK Emelie för att du verkligen förgyllde min kväll!! <3
    puss kram/ Malin S

    SvaraRadera