4 september 2010

Bowlingmatch och Återträff



Började dagen med en uppfräschande dusch,packade väskan och hoppade på cykeln ner till byn.Avverkade snabbt ärende på apoteket och såklart systembolaget.
Efter ett par stressade minuter satt jag på tåget mot Leksand. Men eftersom Pappa och Mamma var i Rättvik för att Pappsen skulle spela bowlingmatcher så hoppade jag av där och visade mitt stöd.

Bowling är en speciell sport alltså, det hejas och hurras för lagen och ropas ut peppande fraser "kom igen nu Parken, håll i det här nu"
Jag trodde inte att man var så engagerad.. Det kändes ungefär som att heja på schackspelare. Jag skrattade och var stolt över min pappa som var riktigt duktig idag!
Livet kunde inte bli så mycket bättre just då.. Jag spenderade tid med mina fina föräldrar och samtidigt lämnade mora för ett par timmar. Det var skönt, förutom att jag saknade min sambo.


Min fina Far.


Spelade mot BK Rättvik.
Storstryk vågar jag nog säga att de fick...


Det är alltså helt galet att vara såhär kär. Att känna den samhörigheten till en annan..
Så fort jag satte mig på tåget kändes han så långt borta, det kändes som jag skulle resa bort länge..
Man är väl ganska löjlig kan jag tro. Men det löjliga, det är det som gör oss.
Löjligt kära vi.






Maly var självklart med, Världens finaste hund.



Nu sitter jag hemma hos Malin och sippar på en breezer och har det alldeles för jäkla fint också!
som sagt- livet kan inte bli så mycket bättre än vad det är just nu!

Igår var det rekordbesök och jag bara tackar och tar emot, baskemig det är så kul att se siffrorna stiga för då vet jag att jag måste ju skriva något som lockar er tillbaka!
Fick lite storhetsvansinne iförrgår kväll och sa till min sambo att jag kommer vara med honom även om jag blir en kändis..
Han sa att det gällde detsamma om han blev känd...Då fattade jag att jag kanske gick lite händelserna i förväg. attans då.

Kommentera bara lite mer gärna.
Har det förresten försvunnit pop-up fönstret när man kommer in till mig?

Nu kom fler fina flickor hit.
Dags att fira 20års jubileum och klä upp sig lite!

FrokenB. Saknar sina vänner från HR3B ikväll..

3 kommentarer:

  1. Japp, inget pop-up fönster nu! Hur många besökare har du? :)

    SvaraRadera
  2. Vad bra!
    Syns inte räknaren som finns i vänsterkant?
    Inte många alls egentligen, men det beror ju på vad man jämför med. i snitt kanske 80. häromdagen 210 igår 93.
    Det är väldigt roligt!

    SvaraRadera
  3. Oj, den hade jag missat ^^

    SvaraRadera