5 september 2010

Äntligen Söndag.

Jag har sett fram emot denna dag. Att bara få vara. Vakna när man vill, göra vad man vill och göra sånt som man måste.
Sambon jobbar idag så jag är alldeles allena, och det är så skönt att få egentid. Hur jäkla kär man än är så är det egentiden som är det viktiga för att få saker och ting att fungera.

Så just nu sitter jag och surfar runt lite medan diskmaskinen går och spotify förgyller med bästa musiken. Snart ska jag sätta igång och plocka undan lite kläder, sätta igång med tvätt och såklart- dammsuga. Jag är en aning besatt av dammsugning.. Smulor och damm på golvet hör bara inte hemma här, jag kan få en lätt psykotisk känsla när det är riktigt dammigt här. och vem får lida av det... jo Andreas. stackarn, jag tjatar mest om denna dammsugare alltså. Jag kommer på mig själv med att gnata om damm hit och dit.

Igår var bara så roligt, antar ni läst inlägget innan..
fick lov att redigera det lite, jag hade inte direkt druckit vatten och var helt skrivduglig när jag kom innanför dörren inatt. Så det är lite mer "rumsrent" nu!

Det är en konstig känsla man får när man är tillbaka för 7år sen, dagen då vi började gymnasiet. På samma ställen var vi igår. I skolan och i mitt gamla område där jag spenderade 3 år.
Det blir som att man är kvar i det men ändå har lämnat det bakom sig, ah det blev svårt att förklara. Stunder var det en jobbig känsla som satt sig inom mig, men mest var det galet skoj att träffa många igår!
Helnöjd med kvällen.

Nu- dammsugning.
Först beställa dammsugarpåsar på nätet, kan det bli smidigare?

FrokenB. utan inspiration

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar