11 augusti 2010

Kolla bruden!

Jag skojar inte måste jag börja med att säga..


Jag fick låna margits bil till jobbet igår. tack, margit.

slutade kl 23.00 och begav mig av hemåt..


När jag passerat lill-Ica så ser jag en person på höger sida( och nu har jag kommit till ett parti där det inte är några hus på 200m utan bara ett dike med buskage bakom )

Det är nog skumt att denna person bara står stilla på höger sida,men jag tänker inte mer på denne. Utan istället ser jag i ögonvrån något vitt i vänster dike.. (tänkte att det kommit upp en stolpe av något slag.. )

Men när jag närmar mig ser jag denna syn..

En person med långt hår helt framför ansiktet, i en vit klänning av något slag som bara står..




som sagt. jag skojar inte.

jag blev sjukt mörkrädd..

FrokenB.aldrig ensam igen efter mörkrets intrång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar