9 maj 2010

yes.

Jag lyckades idag,att sätta upp "kommer strax"skylten och gå på dass!
Ingen skitunge som ringde på klockan..
skönt!

idag är det kort dag. slutar om 2,5 timme.
Då bär det av till Stenberg på kalas för kusinbarnet Isak. Jag tror verkligen jag lyckats bra med present idag, och eftersom han "sällan/aldrig" läser min blogg så vågar jag skriva vad han ska få.
Ett set med snickarbälte,handskar lite verktyg samt en gul arbetarhjälm. Jag tror det kan bli succé. OM han inte nu fått ett set som är typ lika, som finns på KIG. Där hans far jobbar...
Well See. Jag har kvitto kvar.
Köpt på Dollar-Tore(Som momma Ingrid 92år säger)

Är det bara jag eller känns alla saker man köper på ÖB (Öob?!?!?) och Dollar-Tore så väldigt dåliga. skulle aldrig falla mig in att handla mat/konserver där. Det känns som att man köper mögel på burk.. Jag har aldrig köpt nån mat där,förutom nån liten burk kattmat.
Så jag vet egentligen inte hur maten är. Men nej tack ändå..
Allt känns liksom lite "tacky" om ni förstår mig..

Tacka vet jag dyra Maxi!

Jobba var det ja...

FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar