8 maj 2010

*************************

Förbannade jääävla ungar!!
Hade ställt upp "kommer strax"skylten på disken,för att kunna tillfredställa mina toalett-behov på två röda. som man måste..
Meeen när jag sitter där på dass så klingar den förbannande jävla plingan(vars ljud jag förresten HATAR,för folk plingar i den titt som tätt även fast man sitter precis till vänster om dom,idioter tycker jag nu)
Och jag får stressa ut från toaletten. Det var inte bara ett snabb-besök på dass heller just nu. FAN! nu blev jag på så dåligt humör.
Måste på dass igen.. såklart!

Tro om jag ska sätta lysdioder runt skylten med lite hiss-musik så kanske de väntar.
Jesus,vad störd jag blev i mitt besök.....

Kvällen kan vara hotad av detta missöde!

än en gång(och som även en granne svurit på sin trapp) Jag HATAR bustercup.

FrokenB.i nöd.

1 kommentar:

  1. Hihi,
    Ja,vad ska jag säga....stoppa bomull i öronen och sätt igång vattenkranen...då hör du dem inte så bra....men det är ju så typiskt att om det är lugnt hela tiden så kommer det ju garanterat en gäst när man sitter på " det lilla stället".
    Men jag SKITER i dem! Dom får vänta!
    Kram på dig vännen. Madde

    SvaraRadera