10 maj 2010

Tjejfest!

Åh vad roligt, SOM jag längtar.
Tänk om alla inbjudna kunde komma. Då vore ju lyckan total!
Ser fram emot en kväll att få släppa loss lite.

Jag har utvecklat en vana att banga vid fest. P.g.a att jag inte vill må dåligt/vara trött dagen efter. Jag känner mig fruktansvärt tantig och inte alls 22.
Slits verkligen mellan söndagen och festhumöret dom gångerna.. och TYVÄRR är det söndagen som vinner. Jag njuter dock väldigt att få somna framför tvn och vakna pigg på Söndagen.

MEN det får inte fortsätta.
Jag tror,och hoppas att det är Mora jag är trött på som festställe.
Och att de senaste gångerna det vankats fest har jag antingen jobbat dagen efter eller så har det bara kännts så onödigt, bara en "vanlig"fylla. Ni vet.

Men när jag nu ser fram emot denna tjejkväll så ser jag även fram emot att ligga på Söndagen och bara njuta av gårdagens toppenfest!

Sen är det efter det AC/DC att se fram emot. och då ska det tjoas och tjimmas på Stockholms stadion. GRYYYMT vad jag längtar!

Och så i slutet av Juli väntar Österrikes alper,Underbart! Kalla öl på solterassen efter en dags vandring i vackra omgivningar. Jag längtar!!


Nu-stänga och åka hem till min underbara sambo!! Jag längtar.

Och så längtar jag efter att få åka till pappas jobb imorn, och börja måla fikarummet!!!
Beställde för övrigt möbler från IKEA igår till fikarummet. Det kommer ju bara bli så fint!
Och allt detta utan att pappa vet nåt. Roligt.

FrokenB. i fest-och fixartaget!

1 kommentar:

  1. tyvärr kan ja inte komma på tjejfesten=(

    Ja känner samma sak me festandet och ja tror det är för att vi börjar bli gamla;)sen nyår har ja bara varit ut i sthlm 3 ggr haha galet..

    jag kommer hem midsommarveckan på ons och ska in till mora på tor(dan innan midsommarafton) hoppas du har en minut över så kan vi ta en fika å skvallra lite;P

    SvaraRadera