13 maj 2010

100 inlägg

Och det handlar om regn och rusk.

På Söndag kommer jag ha jobbat 11 dagar i rad,varav två dagar dubbelpass (9-22)
(Nån är säkert värre,och har jobbat mer än mig,men var bara tyst,jag är slut!)

Så nästa vecka kommer lägligt och behövligt, då ska jag bara pyssla och motionera!
och ta hand om fikarummet, förhoppningsvis kommer IKEA med möblerna då! Woho.
Det ska bli så kul att se pappas min när han ser fikarummet RENT och nymålat.. och senare med nya möbler,som han inte vet att han kommer få betala. Låter väl perfekt va?
Vilken liten bortskämd direktörs dotter jag är.. moahaha.


Jag tycker det är skönt med regn,man slipper ha dåligt samvete för att inte man är utomhus.
Ska kika på "New moon" någon dag. darling har fixat hem den!
Margit,har du sett den eller vill du komma och krypa ner i soffan med mig? PAX för hörnet! ;)

Oj vad mycket jag INTE ser fram emot att jobba i helgen.. kväll..
Det ska göras. Pengarna måste in.

FrokenB.

2 kommentarer:

  1. Jag har sett twilight filmerna 2 gånger, men kan säkert se den igen. Dom är bra :)

    SvaraRadera
  2. svar: Haha ja visst var det fint skrivet av honom? ^^ jag fick lov att gråta en skvätt..

    SvaraRadera