14 maj 2010

Irri

Ett argt inlägg för Ida att läsa!
here we go.

Hade ändå tänkt skriva av mig lite idag. Känns som en sån dag. Då jag måste få ur mig lite skit.

Det ringde en dam idag" Ja jag hade lite frågor om era stugor..blablablabla" osv.. Jag svarar och är trevlig som jag alltid är. Och så kommer frågan,som för er kanske inte irriterar
" Ligger stugorna på campingområdet?" LIGGER STUGAN PÅ CAMPINGOMRÅDET?! Vart FAN skulle den annars ligga?? ORSA?! jag bara undrar.. Så jag är såå nyfiken på hur det kommer sig att hon ens frågade,vad väntade hon sig egentligen för svar?
Det liksom kokar i mig när jag måste tvinga fram ett leende och svaret " jaa det gör den" IDIOT!

Och så allt denna överdrivna service som man står för. ibland kan jag nästan känna mig lite äcklad, för jag tycker det går för långt!
Men det är skillnad på folk och folk. Det gör mig absolut ingenting att ge extra när någon är trevlig,rolig och tillmötesgående. Men när någon är sur och krävande så sätter det käppar i hjulet,då förtjänar man inte min service så det tar mycket längre tid om jag ens ger det extra.

jädrans vad det snurrar hormoner i mig känner jag. dags för en vecka heltidssnurr snart alltså..


En liten paus

Jaha,Då ringde det en till irri dam.
vi tar ju inga bokningar inför vasaloppsveckan än.. Så vi tar in intresseanmälningar än.
då ringer hon och vill ändra en sån.
saken är den att det ligger ett drygt 100-tal papper i en back, som hon tycker jag ska leta igenom. Och visst jag börjar leta.. och hon undrar varför det tar sån tid. "jaaa(skrattar jag lite) det är en hel bunt papper här så det kan ta lite tid" Då blir hon tyst,som att hon i andra sidan luren tar och lägger sig till rätta i soffan och väntar tills jag ska hitta hennes j*vla papper.
"nej"säger jag,"vi får ta och skriva ett nytt" Då vaknar hon till och blir nervös över att de inte ska få nåt boende..
blablabla. Jobbigt samtal.

Allt löst.
återkommer om fler I-lands problem dyker upp.
Tänkte även skriva ett inlägg om Nisse 88 homosexuell senare.

FrokenB.med mycket hormoner..

1 kommentar:

  1. Tack Gumman! Parken är ett underbart ställe=)

    SvaraRadera