20 maj 2010

Godmorgon Torsdag.

Min morgon började sådär.. Allergin väckte mig.. Så jag klev upp halv åtta efter ett par försök till att somna om. Men jag var pigg och less på näsborren så jag klädde mig och snyggade till mig lite,satte på kaffe och började rensa ur garderoben! Så skönt är det att nu ha det som inte använts på ett par månader i en sopsäck i förrådet nu. Och där ska den stå tills minus 10kg uppnåtts.


När kaffet var klart så tog jag mig en kopp,satte mig på trappen med maly och bara myste till fågelsången.


När jag skulle ta den efterlängtade första sippen kaffe så händer detta...



Kaffe all over. Vilken tur att jag satt ute..


Så kan det gå!


I lördags när jag slutade jobba så möttes jag av detta när jag kom hem..Min underbara älskling hade väntat o väntat. Kommer ALLTID från jobbet när jag slutar prick 22.00, men denna gång kunde jag inte stänga förrän 22.30 p.g.a dålig hänsyn av gäster.




För någon vecka sen var vi på lite kalas hos Isak(kusinbarn) som fyllde 6 år.
Köpte ju som jag skrev en riktigt bra present,och den var toppen visade det sig!
Både för han och lillsyrran!
Dom är bara för söta dessa ungar. Alla kusinbarn är otroligt goa!


Isak var nöjd över sin present.

och även Lill-syrran Agnes...




Grattis idag till deras storasyster Ebba som fyller 14 år !


Nu ska jag fortsätta med det jag började med,röjning!
Tänkte ha det fint här på Lördag när brudarna kommer.

FrokenB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar