25 maj 2010

Stockholm!

Det är otroligt vad jag längtar till stockholm den 3 juni.
AC/DC för hela slanten!!
Och så får jag bo med fina M på hotell, det ni!

Vi kommer ha såå kul ända från det att masexpressen lämnar Mora kl, 0700 nästa Torsdag(aaaah,nästa Torsdag woohoo!!)
Tills vi kommer hem på Lördagen vid 1800.
Förhoppningsvis drar vi till Vansbro på cruising om det är fint väder på Lördagen.
Så vi söker en chaufför,någon frivillig? Hör av er. Det blir att köra Jockes fina raggarbil (bilmärken är inte något jag brukar komma ihåg... )

TACK tjejer för i Lördags. Det var verkligen TOPNOTCH!
Living the dream!!

Flaskan pekade på mig och jag fick "konsekvens" - lägg dig på golvet och imitera en säl som kommit bort från sin familj.

Sagt och gjort. Med lite skrattattack blev detta beviset.

Tack igen tjejer, detta gör vi snart om!!

FrokenB.

2 kommentarer:

  1. Hade velat sett den där sälen jag! haha
    Hakar på nästa gång! :)

    SvaraRadera
  2. ååå va trevligt att du kommer till storstan;)hör av dig om du har nå tid för en fika..
    ja drar ju till grekland den 4e..

    SvaraRadera