23 februari 2010

Kommentarer

Alltså jag vet inte om det kan vara så att jag skriver väldigt ointressant eller om det verkligen är svårt att kommentera på blogspot.

Eftersom det är många som istället kommenterar mina statusuppdateringar där jag bifogar bloggen så kanske det är svårt att skriva här.

Så jag tänkte förklara att det inte är så förbaskat svårt!
välj "kommentera som" och rulla till namn/webadress, skriv bara in ditt namn och din egen bloggadress,eller gör som Nina skriv bara " haringen.blogg.se" det funkar också!

och så ska man bara skriva in koden som man ser i rutan för att bekräfta att man ska till och kommentera mina briljanta inlägg om nässpray...

Idag har jag klockan 22.00 arbetat 14 timmar i sträck. Behöver jag säga att jag ser fram emot lönebeskedet i mars?
Blir jobb imorn också,8-15 städ. Torsdag 17-23 repan. Fredagen är ledig än så länge.. Lördag 8-16 repan, sen fest!
söndag ledig. sen börjar "veckan" och det är inte mensveckan utan Vasaloppsveckan..

Nu hoppas jag att ni kan kommentera och gör det ofta och gärna!

FrokenB.

4 kommentarer:

  1. Hoppas de inte sliter ut dig! Du är guld att ha för oss och jag vill jobba med dig i sommar!! Tack för att du täcker upp för mig och att du skriver lite så jag får lite koll på världen.
    Kram Madde

    SvaraRadera
  2. Nej, jag skriver www.haringen.se =)
    Puss på dig bruden!

    SvaraRadera
  3. He he he..Provar väl igen då.
    kramen

    SvaraRadera
  4. bara för att du skriver sådär så måste ja kommentera ;P ja tittar in på din blogg ibland å kikar läget hur du har det nu för tiden.. va ju grymt länge sen nu! kramkram!

    SvaraRadera