23 oktober 2009

Det löser sig.

Ett otroligt bra uttryck. För det har alltid löst sig för mig,om så efter ett par månader..

Jag har blivit elevassistent på st:mikael, dock bara ca halvtid men ändå. sen hoppas jag självklart på fler timmar på parken extra. så kanske det löser sig ännu mer!
Underbart iallafall,att kunna bidra till vårt vackra hem och till min fantasiske sambo!
Såå jag har unnat mig själv lite shopping på nätet för billig peng,kul!

Imorn väntar utgång med kompis,och kanske ankipa:)
Ikväll ska vi till Vattnäs och äta janzon med biffen och anna-lena och mysa. Men först ett besök hos Ante,Karin och "Knörpan" och överlämna födelsepresent till Tilda.

Så just nu känns allt toppen,lite nya kläder på G och även julgardiner! Hade också en trevlig förmiddag med Nina och Alwa med lunch,fika och lite nödvändig shopping på dollarstore.

Nu väntar en dusch och sen en prommis ner på stan.
Och jag längtar till Göteborg och Kusinerna!

Ioan,Morbror och Dylan.

FrokenB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar