17 oktober 2009

blablablablablablablablablablablablablabla..iiifrån morgon och till kväll...

Jag tittar på tv3play och ser efterlyst och hur en tjej slår en glasflaska i en annan tjejs ansikte! Det är ju helt sjukt hur lite vi värderar varandra i världen. Jag blir iallfall riktigt förbannad.
Ungefär lika less som jag blir på Izza i "mammas pojkar". Vad f*n är hennes problem, när hon knuffade ner en annan tjej i poolen mot hennes vilja så hade jag lätt hoppat på I och bitchslapa henne,J*vla Idiot. Men visst tjejen du får mig att fortfarande titta på programmet.

Och så den här sms-tjänsten som ska vara så billig, ni vet"ännu enklare att komma ihåg-rakel", finns det inte tillräckligt med sms-tjänster där man kan fråga?!
så att ni slipper smsa och undra- Barack Obama är 48 år gammal.
Och När fick Abba sitt stora genombrott?Kan det vara genom låten waterloo typ 74. men vem bryr sig?!

Nu ser jag fram emot Måndag då jag ska vara lite avlastning på st;mikael på HR, det ska bli riktigt skoj! hoppas på mer om det funkar bra.
Annars kör vi igång med GI mat på Måndag och kör järnet,för nu ska överflödet väck! Jag ska lägga band på mina begär..

så hoppas jag att det blir en promenad uppför gesundaberget nån mer gång innan snön kommer. Det är den absolut bästa och roligaste vändan man kan gå på,underbar utsikt!
Har en hel del fina foton på Maly från toppen när hon leker "top model dog edition",min älskade Maly.

Nu ska jag fortsätta med mitt.
frokenB.

2 kommentarer:

  1. tittarsiffror och intriger, det är därför brudar som izza får vara med i reality tv =) jag menar vad vore Big Broder och paradise hotel ha varit utan bitcharna? :D

    SvaraRadera
  2. Ska inte jag & du kanta upp dit nån dag? Länge sen jag var upp på toppen! Och jaghar faktiskt aldrig gått upp. Nån gång ska väl vara den första :) Ska vi köra ett gympa pass på måndag? Miss you. Puss

    SvaraRadera