24 september 2009


Köket och en trött Maly på besök idag.


Den nya klädkammaren, är så synd att jag inte tog före-bild för då hade ni sett vilken skillnad,det var hur som helst vita gipsväggar och en ful missfärgad plastmatta och tre enorma garderober som tog all plats. nu är det fräscht lila och klädstänger från Ikea.Underbart!!
Nu ska allt galgas.


Vardagsrummet. Igår,efter tre veckor så fålllade jag upp gardinerna och det blev inte bäst men helt ok.
väggmålningen har vi målat själva.


Och så Sovrummet.på en vägg ser det ut som dessa två bilder ovan.


Och så har vi fondväggen klar äntligen! och ny byrå,sänggavel,sängbord,lampa.. och bäddmadrass! helt underbart eftersom det legat många fyllon i den madrassen! :)

Jag bara undrar-vad blir nästa projekt? jag måste pilla med något om dagarna...

frokenB.

4 kommentarer:

  1. Mycket nice! Tack för prommisen, kaffe & update idag. Har saknat dig. Nästa vecka kör vi igång träningen igen, & så räknar vi ner till sova-över-daten hemma hos mig v. 42!! Kramar i mossor

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt!! Du funderar på vad du ska göra nu....jag har ett stooort hus vet du och det finns massor att göra där!!!!// Kram Madde

    SvaraRadera
  3. hejsan!
    vad roligt med en ny blogg :) speciellt om de är från mora med.. roligt!
    vad fint ni har det! skoj med pyssel :)
    du kan få komma hit och pyssla lite om du har tråkigt.. hihi..! ha det bra..
    kram!

    SvaraRadera
  4. Hjärtat! Nu får du uppdatera lite, så jag får läsa lite om vad du sysslar med! Puss :)

    SvaraRadera