15 januari 2013

Längtar lite som ett barn på julafton

Efter den där iphonen. Älskar att installera mig i nya ting, lika som när jag köper ny plånbok, också kul att lite "inreda" den på samma sätt som en telefon. Eller tänk när man köper hem nya sorterings"möbler". Kan jag ha en lätt mani undrar ni kanske... Jag tror det.

Så nu ska jag försöka sova och inte längta för mycket, den kanske kommer imorn, annars på torsdag.

Dagen idag har vi mest spenderat i nusnäs hos Malin och Love. Mycket trevligt idag igen:)

Nu ikväll känner jag av halsen.. f*n. Mest fn om jag lyckats smitta någon, men jag hoppas det går smidigt över, har vilat på kvällen medan Andreas och Freja kollat hockey och dragit ett par halstabletter. Att ha ont i halsen är nämligen topp tre i sjukdomar jag kan ha. Det, tillsammans med huvudvärk och magsjuka toppar listan.
Så kurering på högsta nivå även fast det knappt brutit ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar