14 januari 2013

3månadersdagen

Dagen var här. Den där 3-månaderssprutan skulle tas... mamman (mm, i tredje person ja...) hade gruvat sig inför detta alltför länge men försökte verkligen behålla lugnet inför Freja.
Ja, det gick hur bra som helst. Mig skickade dom utanför dörren så fick Andreas hålla lilla gumman medan de stack henne, men jag hörde knappt hennes skrik. Skönt att det gick så bra. Nu får vi väl såklart vänta och se hur kvällen tyr sig, men vi laddade upp med en supp i rumpen en timme innan, så jag hoppas det gjorde sitt till.

Idag har jag beställt ny telefon, som en liten fnittrig flicka längtar jag nu efter en Iphone 5. Fränt!

Och så har vi bokat tid för dop av Freja, så jag har också skickat in beställning av inbjudningskort på Fujidirekt.se
Det ska bli roligt. Men det blir bara den närmaste släkten, så vi håller det litet. Tycker annars många nuförtiden brer på så med dopen, det är säkert också roligt. Men ja, jag ska inte säga så mycket, släkten är inte så liten heller.


1 kommentar:

  1. Lilla sötungen! Hoppas hon klarar sig från feber. Kul med dop. När blir det? :)

    Malin

    SvaraRadera