6 oktober 2011

Vardagen och Lofsdalen


Då var Oktober här och så även den vackra naturen. Bara älskar dessa gula löv och blåsten, regnet och den isiga kylan som snart kommer.

Helgen som passerat spenderade vi i Lofsdalen med både långpromenad, bartömning och kräftskiva.
Det blev ett riktigt drag på Trappers på Lördagen. En väldigt lyckad kväll.

Söndagen mådde jag som jag antagligen förtjänade, fy för två timmars bilresa hem då. Hade lovat att köra hem på Söndagen eftersom lillebror körde upp på Fredagen.. Men efter Lördagens rejäla bartömning så fanns inte en tanke på att köra hem, så mammsen fick köra vår bil hem.

Ujuj, men hur jag är mådde på Söndagen så ser jag framemot vintersäsongen i Lofsdalen.
Älskar fjällluften och naturen därupppe.


Gick ju även och blev brunett här om veckan. Trivs väldigt bra i denna färgen, men ska slänga i en aning mer röd ton nästa gång!

Annars är det rätt långsamt om dagarna just nu, jobbar ett par dagar i veckan på Ur&Penn fortfarande men söker en massa jobb.
Men det blir ett par långpromenader i veckan.

Med en stuga i Lofsdalen nu så lär jag ta skoterkort och köpa mig ett par slalomskidor. Ser verkligen fram emot vintern där uppe.


Sköt om varann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar