16 april 2011

Ny mobiltelefon.

Äntligen! Efter 2 år med "3" så ska vi äntligen byta till Telia. Och självklart blir det ny mobil.
Jag har faktiskt just klickat hem en HTC incredible S!
Har haft sån beslutsångest om vad för telefon jag ska ha, HTC eller Iphone... Men nu blev det ju en HTC. tror det blir kanonbra.
Nu dröjer det ju en månad tills tre släpper oss som kunder.
Idag jobbar jag till 15, sen hoppas jag vara lite trött så att jag får vila lite för eftermiddagsluren är ju så skön att vakna upp från.

Ikväll ska vi på Strand och äta fin mat med "halv åtta hos mig"- gänget.
Och så är det uppstigning imorn 05.30 för att jobba söndagspasset. Men jag slutar 14 imorgon.

Nu ska jag fortsätta lyssna på "ring så spelar vi" och bara ha en bra Lördag.

Sköt om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar