22 april 2011

Långfredagen

Godmorgon kära vänner.
Denna Långfredagen gör verkligen skäl för sitt namn idag. Jag slog upp mina blå (ja jag har verkligen blå ögon) klockan 07.15 och spenderade lite tid i köket för att ladda perkulatorn med kanelkaffet och diska bort lite.
Väckte hjärtat för att jag ville ha lite sällskap denna otroligt vackra morgon.
Innan klockan slog åtta hade jag putsat fönstren i uterummet och hjärtat hade gett gräsmattan en dos av gödsel.
Det här är en sån här morgon då klyschan " Det här är livet det" verkligen passar in.
Får också känslan av lycka och förstår att det är det här som är livet, att gå upp i ottan när solen skiner så här och bara få mysa. Riktigt Fredagsmys folk.


Ha nu en fantastisk Långfredag i solskenet.
Jag tar och jobbar lite ikväll, men just nu gör det verkligen inget för jag har fått vakna upp till detta.

Godmorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar