10 april 2011

Kärlek.

I Fredags 8/4 förlovade vi oss.
Helt utan skumpa,finkläder eller annat ståhej.
Bara för att vi älskar varandra.



Våra ringar som är på gravering.

Vi har länge pratat om det. Tror det kom på tal redan efter att vi varit tillsammans ett par månader bara.Men hade vi gjort det då så hade det varit dubbelmoral från min sida eftersom jag tycker att många tar förlovning på alldeles för lite allvar.
Jag vill bara ha förlovat mig en gång, och denna gång är den enda gången!

Tack min älskling för att du är du och för att du älskar mig.
Jag ser framemot vår framtid.
Jag älskar dig.

4 kommentarer:

  1. Grattis till förlovningen, va kul! /Anna

    SvaraRadera
  2. Oh GRATTIS vad skoj =)
    Giftermål snart då? Hihi..
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Grattis ! Hur länge har ni varit tillsammans? :)

    SvaraRadera
  4. men guud vad kul:D GRATTIS till er!!!!//Lilla Syster E

    SvaraRadera