5 april 2011

5 April

Då var det ett tag sen jag gjorde ett inlägg. Men för er fyra som saknat mig, här är jag.
Bilderna är från ett par helger sen då jag och Andreas blev bjudna på en kväll i Krångdalen med Julle och Stina. En väldigt trevligt kväll med kanongod mat och bästa sällskapet.
Även Maly fick följa med och njuta av stugmyset.
 

 Julle var förste diskare.

Nu är springsäsongen igång och jag kickstartade med en tur i förmiddags med just Maly som sällskap.
Det är så härligt att komma hem och vara utpumpad och hoppa in i duschen. Livet blir faktiskt lite lättare efter en springtur ute med riktigt bra musik i öronen.
Fick nämligen en mp3spelare som belöning igår för riktigt bra utfört arbete! Tack. Så den är laddad med springvänlig musik. Men jag vill gärna ha mer tips på bra musik att ladda in i dosan?

Så idag har jag gett mig in i en kamp om flest förlorade kilon till sista maj med en killkompis. Vi kom överens om flest förlorade procent till sista maj, annars blir det väl inte rättvist? den som lyckas bäst får 500 kr av den andra. Tillräckligt att kämpa för och nog för att stå ut med att förlora.
Så, let the battle begin.
Vill fler vara med så säg bara till! Imorn bitti väger vi in oss och bekänner för varandra den bittra verkligheten...

Oh jag har så mycket att berätta men jag spar på krutet så att ni hänger med lite, och så att jag framförallt vill skriva!
Nu ska jag äta lite lasange och se Desperate housewives.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar