11 januari 2011

Tisdagssteken

Då börjar denna Tisdag lida mot sitt slut. Dagen har bestått av mycket promenerande.
Jag och Maly gick ner till Johan och Jossa på kaffe och skitsnack, sen gick jag och maly för att möta mamma och gå tillsammans till Mormors Moster Ingrid.
Och så gick vi hem till mamma men jag och Maly fortsatte hem till mig.
Nu har jag och älsklingen just fått i oss en riktigt god måltid. De senaste veckorna har det blivit ett par fina fransyskor som söndagsstekar fast nu en Tisdagsstek.

Otroligt enkelt är det!
Detta tog oss inte ens en timme att göra. Såsen blir så god att ni vill dricka den, jag lovar!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och hångla tror jag.

1 kommentar:

  1. Fick ett smakprov av brorsan idag o jag säger bara : OMG va gott...Jag skulle kunna leva på bara såsen o steken..Så nu blir det till o försöka kocka till samma sak i helgen hoppas jag.. =)

    SvaraRadera