11 januari 2011

Karlstad t.o.r

Det blev ett uppehåll på bloggen igår. Min vän Camilla ringde och behövde skjuts från Karlstad igår då hon och lillasystern var tvugna att ta sig hem från Oslo illa kvickt.
Jag åkte ensam ner till Karlstad kl. 15.00 från Mora, och oj det var ingen dans på rosor. Så fort det blev mörkt så försvinner ju ljuset, såklart ja, men man blir så ensam också. Det var knappt någon trafik, vilket iofs var skönt. Men hela grejen var jobbig. Mamma och min älskling var oroliga vilket gjorde att jag blev orolig för mig själv. Att jag kör bra, det vet jag. Men jag har ju ingen aning om vad det är för idioter som kör omkring mig.
Jaja, hur som helst så gick det jättebra och det var kul att träffa camilla och johanna även om det var under tråkiga omständigheter de nu är hemma.

Idag har jag varit på Matte, det känns bra än så länge för detta kapitel gjorde jag för två år sen då jag försökte med samma kurs.
Jag ska dit imorn också för att ha en genomgång av "sannolikhetslära".

Jag och Camilla har en plan också för framtiden, känns väldigt roligt om det går som det ska!!

Nu måste jag få en blund, kom hem tolv igår efter tre timmars mörkerkörning så jag var lagom sliten imorse när jag skulle till matten.
Återkommer senare, tänkte slänga upp ett inlägg om denna "jante-lagen" som det snackas så mycket om.
Ni har säkert några intressanta tankar om det.

Godnatt en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar