7 januari 2011

Fredagstips!

Såhär lagom till helgen måste jag tipsa om en riktigt god efterrätt, som dessutom inte innehåller något mjöl eller socker, bara honung men det är nog frivilligt.
Här hittar ni chokladkakan som fick alla tummar upp!
Jag kan inte med nötter i efterrätter så vi tog bort valnötterna, och så hade jag istället för bara mörk choklad så tog jag hälften med mörk mintchoklad, det blev toppen!
Så serverade vi med vispad grädde lite utblandad med turkisk yoghurt, en riktig höjdare verkligen! Bara ungefär två matskedar på ca 3-4 dl vispad grädde. super, men det kanske inte låter så fantastiskt..


Snart kommer min vän Annika hem från sitt äventyr i asien.
Då ska jag nog bjussa på chokladkakan och ett par glas vin!
Välkommen hem min fina.














Nu ska jag göra mig snygg för arbete ikväll. Ska även jobba lördag och söndagkväll. Lite lagom roligt att jobba helger såklart, men det är kul när det inte händer så ofta dessa helgkvällar.

Sköt om er.

1 kommentar: