14 januari 2011

Denna Fredag

Vilken dag.
Jag har mestadels hängt med svägerskan Sandra idag, och maly såklart.
Maly som för övrigt spydde idag.. om ni undrade hur hon mår. Men nu verkar hon må bra igen, hon får så mycket kärlek av oss.

Vi tog en lång promenad på isen på kajen på siljan idag. i -20 grader. galet var det. kallt som fan rakt ut sagt. Sen tror jag isen började röra sig och lät otroligt, så jag sög tag i Sandra och blev riktigt rädd, en darr av dödsångest slog mig och jag kunde se brandkåren hämta upp oss ur en vak... nej fy, jag är så rädd för vatten, särskilt att hamna i en isvak.

Såhär har vi haft det idag.
Tänkte bara visa hur fint min mamma har inrett lillebrors gamla rum.
bröstpanel är inte helt fel faktiskt! Hon är så bra min mor.


Nu ska vi basta lite, vi befinner ju oss hemma på hållbusvägen nu. Jag, andreas, lillebror och Sandra.
Men först blir det efterrätt! Exotisk fruktsallad med passionsgrädde!

Kommentera för tusan.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar