14 oktober 2010

Torsdag

Godmorgon.
Tack för att ni tror på mig. Det är en skön känsla att veta att det ska funka denna gång. För hur ofta har jag inte sagt" Nu, NU, det är nu det gäller, aldrig mer känna mig såhär obekväm i min kropp"Och så händer det i två veckor, och jag blir sådär lagom nöjd och "ger upp" . Men med er som övervakar och er som är med på det här. Det är NU det händer. Nu ska inget få förstöra detta.
Igår hade jag ca 800 sidvisningar, behöver jag säga att det är rekord! Galet är vad det är, jag är så glad.
Men kommentera gärna, om så bara med ett heja. Jag vill veta vilka ni är.

Nu ska dagen börja med en kopp kaffe innan vi beger oss ut på en promenad med hunden. Idag är sambon ledig så det blir mycket nyttogöra idag.
När vi kommer hem är tanken att göra ett Paolo-pass innan duschen, eller så blir det trädgårdsgöra. Det ska hur som helst bli en härlig dag!

Vad har ni för mål för dagen?
Jag borde fixa paolo-dvdn och skicka till er som vill ha.... Den är grymt effektiv!
men man får ju inte bränna av.. hmm.. eller.. kanske.. ?


FrokenB.

3 kommentarer:

  1. Jag tycker du e superduktig..Önskar verkligen att jag oxå kunde bestämma mig som du..Visst jag bestämmer mig..(varje dag) ;-)men man ska kunna hålla i oxå.Lycka till o jag tror på dig finaste vännen.Kanske får lite inspiration jag oxo..ha en toppendag..kram på dig

    SvaraRadera
  2. Emelie, du är en stoooor inspiration och jag tror på dig som FAAN!! :) Tänkte på dig och din motivation när jag nästan struntade i morgonprommen imorse!! Heja oss!! 800 sidvisningar sjukt bra, grattis! :) Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilken grej, Björckan! Heja på!
    En kompis till mig har testat Itrim. Vet inte om det finns i Mora? Det har funkat jättebra för henne iallafall! De lägger upp kost och träning så att det anpassas och ger snabbt (och vad det verkar som) hållbart resultat.
    Kämpa på nu!
    Kram//GT

    SvaraRadera